Merhaba 32. Haftada çalışabilir raporu aldım. 37. Haftada tekrar rapor almak için doktoru aradım ama sistemin otomatik kendini kapattığını söyledi. 170 i aradığımda yine de rapor almanız gerekiyor dedi. Tekrar hastaneyi aradım sistem kendini kapatıyor veremiyoruz diyor. Ne yapacağım bu durumda olan var mı?