Hernameises Zaman ne çabuk geçiyor hiç geçmiyor gibi gelirken 💙🦋Aralık anneleri,Ankara daki arkadaşlarım özellikle neler yapıyorsunuz🤗Ağırlaştık mı iyice ☺️❤️ doğum hızlansın mı beklediği yere kadar bekleyelim modunda mıyız 😊😊
fatma1941 Bugün 39.a girdik beklemedeyiz bakalım .Normalde yürüyüş squat merdiven inip cikma yapıyordum ama doktorum yat dinlen dedi bebeğin suyu azalmış kendini ve bebeği yorma dedi inşallah bu kızımda normal olur Ankara Eryaman dan selamlar