Zeynepsa Merhaba annişler Biz 1 hafta önde gidiyoruz normalde doğum tarihi 11 Ağustos Ancak doktorumuz 4 kg geçerse normali beklemeyecek sezaryane alıcak bu hafta Sizce 4 kg doğmaz mı ben normal doğum istiyorum. Özle hastaneler sezaryen yapmak için can atıyor nerdeyse biliyorsunuz. Devlette gidip kontrol ettireyim dedim o da sıra yok. Fikir verir misiniz ne dersiniz.
Bensuu Zeynepsa yani şimdi dr lar daha iyi bilir, bana kalsada bekle normal doğumu derim ama ya riskliyse bebk için, çok zor bir durum cidden ama bence devlet hastanesine git derim ben
Kadze Zeynepsa ben doktorumla knstm daha coj erken bnm için ama eskisi gibi değil vucutlar 3.50 herkes dogurur ama 4 kiloya ulasınca dogum esnasında skntı cıkabılır bebek sıkısabılır dogumda ksuur olusabılır doktorunu dinlemelisin bence durduk yere normal doğum isterken zorla sezeryan yapmak istemez aynı hastanede baska doktora görünebilirsin ama teyit etmek ıcın
Zeynepsa Bensuu Özel doktorları biliyorsunuz tatil planları için bile doğumu erkene çekebiliyorlar. O yüzden aman aman aşırı güveniyorum doktoruma diyemem. Devlette de sıra yok ki
Bensuu Zeynepsa nasıl sıra yok , çevrende başka devlet hastanelerine almayı dene, özel malesefki öle evet
Zeynepsa Bensuu buldum şimdi bir hastaneden yarın için. Kendi doktor kontrolüm yarın çünkü ondan önce görünmem lazım. NSt ve alttan muayene edecek muhtemelen devlette. KEndi doktorumda aynı günde alttan muayene eder bir günde 2 defa çok olur mu acaba
Zeynepsa Kadze Devlette de gittiğim hastanedede hep 1 hafta önde gidiyor dediler bebeğime. Şu da var kuzenim 3800 dediler 3250 doğdu bebek. Böyle bir durumda durduk yere bıçak altına yatmak istemem.
Zeynepsa Bensuu Kendi doktorum doğuma karar vericek ama onun içinde bakması lazım açılma var mı yok mu
Kadze Zeynepsa kimse durduk yere istemez tabiki ben olsam bnde istemem ama doktoruma güveniyorsamda riske atamam şahsen önyargılı olma baska bir doktora daha sor oda aynısını söylüyorsa ısrarcı olma Allah kprusun baska seylere sebep olmasın