Benim 36. Haftam gunlerdir hergun adet ağrım oluyor
dün akşam kontrolüm vardı nst ye girdim sancım çıkmadı doktor o ağrılar normal dedi anormal bir durum yoktu. doğuma yakın olduğu için.
Ama sizinki rahim genişlemeye başladığı için olabilir haftaniz erken