nrmnmrt 2 gündür adet sancısı gibi ağrım var arkadaşlar bugün de pijama mi bile giyerken kasıklarım agriyor hareket edemiyorum normal mi bu böyle ağrısı olan oldumu acile gitmelimiyim çok korkuyorum
alyaninannesi2 nrmnmrt erken doğum belirtisi olabilir canım suyun kanaman gelmedikçe korkma ama yine bir git ciğer geliştirici vs yaparlar ya da ilaçla açılma varsa durdururlar. Korkma Allah’ın izniyle birsey olmaz 🤲🏻