Gulcandnrts Arkadaşlar acil bilgi verin lütfen ! Adet gecikmemden iki sonra doktora gitmiştim 29 unda kese görülmedi HCG 400 çıktı pazartesi tekrar gideceğim aradan 8 gün geçecek pazartesiye kadar sizce güzel sonuçlar alır mıyım?
MaBelle Gulcandnrts herşey yolunda gittiyse keseyi görebilirsiniz bence.🙏🏻 29 undan sonra hiç kan vermediniz mi?
deletedmom27371 Gulcandnrts kaç haftalıksınız bilmiyorum ama değeriniz kese için düşük ben 5 haftalıkken değerim 6460tı ona rağmen keseyi görememiştim 7. Haftada gördüm
MaBelle Gulcandnrts normal şartlarda 1500 üzerinde kese görünüyor. Benim son betam 600 dü. 3 gün sonra keseyi görmüştük. Ama tabi döllenme zamanına göre değişkenlik gösterebilir. Hemen görünmezse canınızı sıkmayın ♥️
Beyza1301 Merhaba arkadaşlar bende 26 Kasım beta 164 2 Aralık 688 çıktı artış az geldi bana böyle yavaş artıp sağlıklı gebelik yaşayan varmı
Gulcandnrts Beyza1301 bence artışın normal canım endişe duyma o kdr ama doktorun herşeyi daha iyi bilir onunla paylaşabilirsin 🙏😍
Beyza1301 Teşekkür ederim canım 3 yıldan sonra ilk defa olunca insanın aklına herşey geliyor sağol canım cevapladigin için daha yeni yeni ogrenicem bunları 🥰🥰
Gulcandnrts Beyza1301 bak bu benim nuamarm çok sorunlar yaşadım benim de ilk çocuğum isterseniz arayabilirsiniz bilgi için 😍🙏 05422527691