Esra1453- Merhaba ilk gebeliğim hahayırlısıyla bir buçuk ay sonra doğumum olucak. 2. Bebeği de kızım 2 yaşına geldinde düşüydüşünüyorum. 2 sene sonra yumurta çatlatma iğnesi olur mu? Oluyor mu? 🙂
Cananyildiz Esra1453- canım hele bi bebeğini doğur şimdiden bunları planlama igneye falanda gerek kalmayacak belki gerek kalırsa da zaten ignenin zamanı yok 2 sene sonra denersin.