Umayyyy
Sonunda sanırım reyapta dogum yapacagim ama nereida hanımla ve hastaneyle ilgili bilgisi olan arkadaslar cok acil 😏😏
36+3 um ve ikiz gebeyim şimdiye kadar mediplustaki doktorumla normali planlarksn hala bi hareket gelmeye yonelik goremeyince reyapta doktor sanırım.. Bu hafta 37 basladiginda beklemeden alalım tehlikeye girmesin diyor. Ama ikisi de korkuttugu için bilemiyorum :( karar senin dedi doktor.
Nereida hanım için ne diyosunuz..