Aynı durumdayım 0 tuz besleniyorum tğm tahlillerim temiz çıktı ve tansiyon 14 altına inmiyor devamlı yatmama rağmen. Cumartesi beni de ciğer geliştirici vurup acil sezeryana alıyorlardı. 13e düştü de zor ikna oldu doktor bıraktı ama hala takip ediyorum 14 altına inmiyor benim de çarşamba kontrolüm var tam 37 olucam