Hasnur ben 8 gün önce doktorumun şüphelenip beta testi yapmasıyla ortaya çıktı 😁😁 aslında beta testim 1.20 çıkmıştı doktorda hamile değilsin demişti. Ama ben yine de 4 gün sonra bida kan verdim 13.9 a çıktı beta. 😊😊 2 gün sonra bida verdim 71.79 çıktı. Bunların hepsi adetimden önceydi :)) testte ikinci çizgi çıktıysa inşallah betayı da olumlu alırsınız. Sonuç ne zaman çıkıcak merak ettim :))