Sarbatun Merhaba arkadaşlar ben bu sabah kahverengi hafif bir leke gördüm yarın 14. Haftaya giriyorum bu durumu yaşayan oldu mu normal bir durum mu
Sevgibirkan Sarbatun doktora gıt istersen canım benım 11.haftamda böle olmuştu kesenın dışında kanama alamı varmış
Minnaksercecik Sarbatun korkmayın ama acile gidin baksınlar duruma göre progestan başlar iğne yapar doktor görsün derim benim 1 ay kahverengi leke geldi et parçası düştü neler yaşadım şuan beklemedeyim ikili taramada ne diyecekler bakalım 🤷
Ayseguldev Sarbatun bende 12 haftadayım kahverengi akıntım var çok açık kahve doktora gittim herşeyin normal dedi ama progestan fitil verdi her ihtimale karşı yine de geliyor bende anlamadım
alyaninannesi2 Genelde kahverengi leke korkulacak birsey olmuyor yerleşme lekesi ya da rahimde kalan leke dışarı atıyor ama doktoruna yine bir danış muayene etmeden yine ne desek boş ama ufaksa ve tekrarı olmuyorsa birsey olmaz Allah’ın izniyle
seddkilic05 Bem 27+3 hala var akıntı kahverengi doktora gittim bugün kontrole bir sıkıntı yoktu doktor normal dedi
Sarbatun 6 haftalikken kırmızı ufak bir kan geldi gittiğimde yerlesmeden dolayı normal olduğunu söyledi bir daha olmamıştı bu sabahta kahverengi leke görünce korktum yine
Mevamomm Sarbatun muhakkak gidin duruma göre ilaç başlanabilir haftanız yerleşme zamanı kanaması için ileri yani ilk haftalar olunca öyle deniyor siz gidin mutlaka
HeyMommy Yerleşme kanaması adet zamanını geçtikten biraz sonra oluyor. Lekelenme ne şekilde olursa olsun lütfen doktora gidin. Gerekirse birden fazla doktora gidin 🙏🏼