Kızlar çatı muayenesi ve nst oldum sancım çıkmadı ama hafif sancılar geliyor sizdede oldu mu ? Birde bi cm açılma var dedi ama arka rahim kapalı gözüküyor dedi bu hafta sancı gelmese suni sancı isteyip yatışımı yaptırıcam sizce normal dogum olasılığı var mı? Bilginiz var mı?