BeyzaNurD
Canım benim ben 3 yıllık evliyim. İlk seneden beri hep çocuk özlemi, hasreti ile yaşadık. Çok istiyorduk çünkü, hiç bir hastaneye gitmedim. Polikistik over vardı bu da adet gecikmesi oluşturuyordu. Rabbime sığındım çünkü biliyordum bir vakti vardı, o istemeden yaprak yerinden oynamıyor. Şimdi 20 haftalık hamileyim oğlumu bekliyorum. Bir vakti vardır bol dua et, bizlerde edelim Allah kucağına almayı nasip etsin en kısa zamanda. 🙏🏻