Ipekgulll benim eltime detaylıda dudağı yarık olcak demişler hem dudağı hem damagi yarık doğdu.3 gün hastanede kaldı.sonra 1.5 yılda 2 operasyon geçirdi.tabi o sırada yine 2 gün falan hastanede kaldı.simdi 4 yaşına yaklaştı .ağzında burnunda bir sknti yok.ama size kesin konusmamislar ihtimal var demişler.insallah yoktur.ama olursa da korkmayın inşallah Allah’ın izni ile büyüyen kadar tedavisi var.