Evet canım bende yaşadım sanırım bazı gebeliklerde oluyor kendini yorma dinlen ilaç verdiyse doktorun kullan dua et Allah onun yaşamasını dilediyse zaten yaşar hiç bir şeycik olmaz bebeklerimiz çok çok güçlü annesine tutunuyor sen merak etme 🥰 sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşaAllah 🌸