Dün tam 39. Haftamda kontrolüm vardı. Sabah doktora geldik nst çekildi, benim kiz biraz uyumuş doktorum öğleden sonra tekrar gel bakalım dedi. Bu arada çatı muayenemi oldum. Çatın gayet iyi güzel doğuracaksın inşallah, rahmini de biraz zorluyorum belki doğumu tetikleriz dedi. Çatı muayenesi sonrası kanamam oldu doktorum öncesinde söylediği için sıkıntı yapmadim. Öğleden sonra tekrar hastaneye gideceğimiz için çarşıyı gezmeye başladık bu arada 10 bin adıma yakın atmışım😄 Yemeğe yerken kasiklarımda hafif ağrı hissediyordum ama ağır değildi önemsemedim. Hastaneye geldik, nst için sıra beklerken ve nst sırasında arada sancım geliyordu ama nst’de sancılar sadece 30′a kadar yükseldi. Doktorum baktı eve gönderdi sancın olursa gel su anda yok dedi. Aksam eve döndük, annemle babamı eve bıraktık markete çıktık. Ben hala geziyorum yani 😂 markette de ağrılarım arada geliyordu. Eve geçtik biraz dinlenmek için yattım. kendi kendime hava soğuk olduğu için böyle agrım var diye dusunuyorum. Kendime sıcak su torbası yaptım bacaklarıma kalcama koydum. Bu sefer ağrılarım iyice artti. Kıvranmaya başladım annem farketti onunla konuştum bunlar doğum sancısı dedi ama ben değil diyorum çünkü doğum sancısını hep sırttan bele vuran oradan kasıklara geçen bir ağrı olarak düşünüyorum. Benimki direkt kasıklara vuruyor bir süre devam edince belime vuran ağrılarla bitiyordu. Banyoya girdim vücudumu yıkadım, ve eşyalarımızı alip hastaneye gittik. Ebe çatı muayenemi yaptı açılmam 3 cm’di. Nst’ye bağladım sancı çıkmadı. 1 saate yakın bekledim ebe tekrar geldi çatıma baktı 5 cm dedi ve yatışım yapıldı. Kasılmalar gittikçe arttı şiddeti de ayni sekilde 7dk 5 dk derken 1dk ya kadar düştü. Son kez nst’ye bağladım beni yatırmayın diye ağlarken ebeler çatıma bakıyordu 9cm mi 10cm mi diye kendi aralarında tartışırlarken benim suyum patladı ve yatağı tamamen islattim😂 bu sefer apar topar doğumhaneye geçtik doktoru beklemeye başladık bu arada sancılarım geliyor ıkınmak istiyorum ama izin vermiyorlar çünkü bebeğim cok yukarıdaydı dogum anında inmeye başlamıştı ve mecburen beklemek zorunda kaldık. Son anlar gerçekten zordu doktor geldiğinde muayene etti bebeğin yukarıda olduğunu söyledi, çataldan inip aşağı comeldim. Sanci geldikce ıkındım. 2-3 derken suyum tekrar gelmeye başladı. Ebeler beni catala çıkardılar. Doktor tekrar geldi bebeğin asagi indiğini artık ıkınmam gerektiğini söyledi. Bir yandan ıkınıyorum, bir yandan hocam beni kurtarin diye bağırıyorum 😂 eşimi çağırmalarını istedim. Doktorum şu anda almayalım biraz daha bekle, bu anlar en zorudur cinsel hayatınızı etkilemesin biraz daha sabret dedi. Birkaç ıkınmadan sonra eşimi yanıma aldılar, o geldikten sonra bana da bir güç geldi 1 dk geçmeden bebeğimiz dünyaya geldi. Hayatımda yaşadığım en güzel duyguydu benim için. O anlar çok zor olsa da geçip gidiyor bir şekilde bitiyor. 😍