Merhaba ben 29 haftalık gebeyim ve 2 gün önce kanamam sebebiyle hastaneye gittim erken doğum riski çok yüksektir denildi bebeğin daha 1 kilo ve çok zayıf dedi doktorum 2 tane kızım var onlar 3.200 3.300 doğdu bunu 3 kilo bile doğuramazsın dedi bebeğimin kilo alması için ne yapmam lazım bana fikir verir misiniz