Pinarr35 Kele-bekler1 ay hayirli.olsin yaa benimde boyle cikti aimdi 18+3 gunluk ikizlerime hamileyim😁😁
Burcinirak Kele-bekler1 maşallah hamilesin kuzum pozitif gibi ama bu testlerde yanıltıyor kan testi en net olan bencd onu yap.Rabbim sağlıkla gelişimini sağlar inş 🤲
denizmanzarasi Kele-bekler1 ya maş pozitif gözünüz Aydın sağlıcakla alın bebişinizi kucağınıza 🌸 çok mutlu oluyorum pozitif testler görünce darısı bana ve isteyen tüm arkadaşlarıma 🥰🙏🏻🙏🏻
Kele-bekler1 Canımm beniiim cok teşekkür ederiiim Allahım en yakın zamanda sana ve isteyen tüm arkadaşlarımıza nasip etsin insallah 🙏🏻🥰🤲🏻🤲🏻 denizmanzarasi