Merhaba hanımlar benim ilk gebeligimde de yüksek tansiyon sorunum vardı 2 gebeliğim şuan yine tansiyon um çıkıyor dijital cihaz aldım ama hamileler kullanamıyor Muş dijital tansiyon aletini öyle yazıyor makinenin üstünde kullanan var mı acaba kullansam bı sıkıntı olur mu