Birmelekbiranne İki gün önce daha hareketliydi şimdi daha az bide hareketleri güçlü değil ne zaman güçlenir. Kontrolüm var bu gün ama huzursuz oldum 🤷🏻♀️
Esras88 Birmelekbiranne 28+0 bugün benimde öyle nedense 2 gün önceye kadar at koşturuyordu günü gününü tutmuyo hep yaşıyorum bunu sonra normale dönüyor ama o an endişeleniyor insan bugün bizimkinde de çok az hareket var
Cokistersengelerbence Birmelekbiranne benim de 28+3 2 gündür hareketleri azaldı önceki günlere göre. Pazartesi kontrolüm var
Birmelekbiranne Esras88 Kesinlikle oysa geçen kontrol de doktorumuz 10 hareket günde yeter dedi ama ah bide bana sorsa içim içimi yiyor
Birmelekbiranne Cokistersengelerbence Demek ki bu haftalar da normal bu gün bende soracağım iyice bakalım
Birmelekbiranne Jdjdjdjk Böyle internette görüyorum hareketleri baya dışarıdan net belli oluyor acaba onun için daha var mı?
Gamze-Mdn Birmelekbiranne yaa bende 29+3 üm normalde kıpır kıpırdı birkaç gündür kıpırdıyor ama güçlü değil. Bende tedirgin olmuştum ama büyüdüğü içinmiş 🌺
Hhilall37 Birmelekbiranne bizde 29+1 olduk 2 gündür hareketlerinde bir azlık var ve güçsüz 😔 geçen hafta kontrolümüz vardı herşey yolundaydı. Yeniden doktora gitsem diyorum aslında ama az da olsa hareket ettiği için gitmiyorum
Birmelekbiranne Hhilall37 İnsan huzursuz oluyor ya ister istemez sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏼
Esras88 Birmelekbiranne aynen bazen öyle hareketler yapıyorki karnımı nasıl oynatıyor balık gibi göbeğim inip kalkıyo falan ama bugün çok güçsüz hiç yok vursam mı vurmasam mı yani
Hhilall37 Birmelekbiranne hem de çok huzursuz oldum 😔 Allah ım sağlıkla gelsin evlatlarımız sağlıkla kavuşalım 🙏🏻🙏🏻
MerveNur- Birmelekbiranne 27 ve 28 de bu çok oluyor sanırım bende de 27de oldu bikaç kere burda da çok post gördüm bu şekilde geçici bir şeydir yeri daralıyor sandım ama ondan değilmiş şimdi 32yiz gene gayet hareketli. Düzelecektir inşallah 😊
gurbetcianne97 Birmelekbiranne çok normal canım bazı günler daha aktif bazı günler daha az hareketli olabilir. Genel olarak hareket hissettiğin sürece endişelenmene gerek yok. ☺️ Malum biz de her gün koşturmuyoruz bazen durgun olup dinlenmek istediğimiz günler oluyor. ☺️