Fundahasan canım ne olursa olsun o korku kolay kolay çıkmıyor insanın içinden benim 1,5 sene de arka arkaya 4 dusugum oldu suan bende 5 haftalığım doktora bile gitmedim daha olacağa ölecege çare yok akışına bırak düşünce olarak bunda suan ben daha rahatım dikkat ediyorum ilaçlarımı kullanıyorum gerisi Allah’a kalmış