herhangibirkullanici AnnelikHayali merhabalar ogt verdim şimdi bakalım inşallah şeker çıkmazsa sorun yok gibi
Sermec27 Esras88 bende şeker cıkmıştı ağız kuruluğu cok su içme vücutta yanma su fazlalığı vardı 22 hafta 38 hafta arası diyet yaptım 5 bucuk ay önce doğum yaptım
Esras88 Sermec27 hiç biri yok bende şükür o yüzden sanmıyorum şekerimin olduğunu😏 erkek cinsiyeti ondandır belki bende 3600 doğmuşum tombik olacak demekki genetikte olabilir suyum falanda fazka değildi çünkü ama bazı yorumlar moralimi bozuyor ya
mihranur188 herhangibirkullanici kuzeniminde kızı fazla gözüküyordu ultrasonda doğurunca ultrasondakinden baya bi az cıktı kilosu aynı olmuyorlar hiç
Sevinc1987 Esras88 ben 24. haftamda yaptirdim ödemim felan yoktu ama zaten tor bir hamilelik geciriyordum rutun seker testinde cikti ilk hamileligimdede vardi fakat ünzilin kullanmamistim bunda ünziline basladik malasef
Sevinc1987 herhangibirkullanici ayrica herhangi bir belirti vermez seker hastaligi bildigim kadariyla hamilelikte normal seker olsa evet dedikleriniz dogru
Feyzaveannesi herhangibirkullanici 24+1 haftalığım 730 gram bebeğim internete fazla bakmayın internete göre kilosu boyu çok ilerde ama doktorum Normal dedi