Canım benim de gunlerdir hergun aynı adet ağrım oluyor ben de korkuyordum ilk olduğu için yakın mi acaba falan diyordum.
dün akşam kontrolüm vardı nst ye girdim sancım çıkmadı doktor o ağrılar normal dedi doğumla ilgili değil dedi. Nasıl olcak diye sürekli düşünme akışına bırak
Doğum sancısı kendini belli edecek böyle duramazsin bile dedi o zaman ararsın beni vs böyle konuştu
Senin de öyledir muhtemelen endise etme bence nst girersen çıkar zaten
Benim de 36. Hafta