505050 İlk hamileliği olanlar bebeği ne zamn net hissettiniz 17+3 haftaligim hiç hissetmedim erken mi daha
Mrvsmt2502 505050 18+3 te kesin bi şekilde hissettim önce seyirme gibi pıt pıt olmuştu ama bu seferinde sanki içerden ayaüını dayayup sürüdü gibi oldu. Daha sonraki günler yine çok hissetmedim şimdi tekmelerle anlaşıypuz 23 bitmek üzere
AdenEva 505050 benim de ilk gebeliğim ilk hareketi 16 da hissettim ama kilo da etkiliyor bebeğin tutunduğu yer de etkiliyor 24 e kadar vakti var telaş etmeyin korkmayın ama tabi insan hemen hissetmek istiyor 😇
Ozlem2904 505050 18+2de seyirme seklinde hissettim ilk sol tarafta ama en en net tekmeleme falan 20den sonra olmustu
teletabi 505050 ben ilk gebeliğimde 20.haftamda hissetmiştim. Bu gebeliğimde 17.haftamda hissettim canım
Asyaaa35 505050 bende 17+4üm bi kaç gündür minik minik hareketlenmeleri hissediyorum ve çoğunlukla kendini biyerde topluyor
minikayak2-6 17+4üz. Bir kaç gündür böyle seğirme gibi pıt gibi mi desem böyle parmak kemik kütlemesi gibi hareketlenmeler hissediyorum 🥰 ilk gebelik. Sabahları da yattığım tarafta toplanıyor gözle görülüyor bir taraf daha şiş oluyor 😊
Zehra9616 505050 cok erken cnm senin icin 20 22 ye kadar yaklasik beklemen gerekir benim 2. 15 te hissettim