Çarşamba günü isteğe bağlı sezeryan olacağım sabah 09.00 da . Halen daha normal veya sezeryana karar vermiş değilim 😀 Bebegimin gelişimi durdu sanırım şuan 38+0 2500 kilo. Gebeligimde çok saçma şeyleri kafaya taktım,gereksiz yere ise ağladım belki oyuzden mi gelişimi durdu diyorum kendimi sucluyorum bu sefer ama hormonlardan dolayı kendime engel olamadım malesef … doktorum alakası yok dedi ama yinede suçu kendimde arıyorum . Çarşambaya kadar sanci vs bisi olursa normal olur diye düşünüyoruz. Fakat ne açılma ne baskı nisan vs hicbirsey yok. Bu arada ben 36.haftada gittim doktora 2229 kilo dedi başka doktora gittim 2770 hangisine inanacagimida şaşırdım 😳