seddkilic05 Kızlar doktorum bugün 2 hafta ileri veya geri olması bebekte sorun olduğunu göstermez normal kabul edilir dedi bunu kafaya takıp üzülen annelerimiz için yazıyorum. Korkmayın normalmiş 🙏🏻😇
seddkilic05 Daha fazla gerilik bebekte gelişim geriliği olduğunu gösterir daha fazla ilerilik annede gebelik sekeri olduğunu gösterir dedi
seddkilic05 Bide benden ara ara açık kahverengi akıntı geliyordu onu söyledim normal dedi korkma dedi yaşayan varsa tabi herkesin vücudu normal değil ama