Merhaba kızlar, 2 gün önce kontrolüm vardı gittim ve doktorum hemen bebeğimin cinsiyetini gördü ama ben bana söylememesini istemedim parti yapacağım diye arkadasım öğrendi cinsiyeti bana da sürpriz olsun diye 13+1 olduk bu haftalarda net cinsiyet belli olur mu çok kararsız kaldım doktorumun demesine ve arkadaşımın demesine göre cinsiyeti net belliymiş acaba yanılma payı falan olabilir mi sonrasında ?🙈🤷♀️🤰🏼