Nihan_35 Kizlar az önce eşimle özele gidip kan verdik sonuç 12 de çıkacakmış dua edin hamiş çıkiyim tam 4 gün gecikti sancı ağrı var ama gelen giden yok😌 rabbim ben dahil isteyen herkese versin inşallah 💜
deletedmom27371 Nihan_35 rabbim gönlüne göre versin canım ben bile senin için heyecanlandım🌸 e nabızdan devamlı kontrol et kuzum daha erken çıkar. Biz develet hastanesinde acilden verdik yarım saate çıktı ☺️
Nihan_35 deletedmom27371 ben özelde verdim normal sadece gebelik testi olarak 12 de çıkıcak bende e nabız yok direk hastaneye gidip Alicam ☺️
535arss Nihan_35 rabbım gonlunden gecenı nasip etsin inşallah canım benm hayrlı haberlerını bekliyorum