Merhaba, yarın Allah izin verirse 23 haftalık oluyoruz iki üç gündür belimin sol tarafında bir kemik ağrısı var özellikle sabah uyandığımda oluyor acaba normal mi bu haftalarda doktora gitmeli miyim? Geçen cumartesi detaylı ultrasonum vardı Pazartesi de kendi doktoruma gittim bebeğimde herhangi bir problem yok hareketlerini hissediyorum ama bu ağrı beni çok zorluyor ve korkutuyor tek taraflı olması 😣