Sakinem212 Ben ilkini özelde yaptım ama bu gebeliğimde durumum yok devlette yapıp memnun kalan var mı takibe gittğim bir doktorum da var ama bazı kişiler olumsuz şeyler söylüyor bende mecburum gitmeye.
Blueedreamssx Sakinem212 bende kadın doğum hastanesine gidiyorum doktorları iyi ama ebeleri nasıl bilmiyorum o da şans meselesi vallah tecrübeli olanlar söyleseler güzel olur aslında