Canim en baştan beri benimde bir hafta önde gidiyor,gittiğim doktor doğum zamanını bir jafta erkene çekmişti.sonra burada so4dum zamanla dengelenir denildi.dum başka bir doktora gittim şuan bana göre 19+4 günlüğüm ultrason göre bir hafta önde hala .gittiğim ikinci doktorda bu ay sonu tekrar kontrole geldiğinde aynıysa muhtemelen doğum tarihini bir hafta öne cekicez dedi.ikindoktorda aynı şeyi söyledi ama ben takibi son adet tarihime göre yapiyorum