Kızlar konuyla çok alakalı değil ama yine de sormak istiyorum size de, belki benzer durumda olanlar vardır diye.. ben bi köy okulunda öğretmenim 3 Yıldır aynı yerde çalışıyorum, toplamda 10 tane öğretmeniz, Köy okulu masrafları çok oluyor,(bozulan musluk,kurulan cam, tadilatlar,soba vs)her ay servisle beraber okulun giderleri 600 ü buluyor bir de bunların üstüne idareci ve erkek hocalar ekstra masraf çıkarıyorlar mesela okula tost makinesi mi alsak tarzında.. bayan hocalar olarak biz daha pasifiz, ayıp olmasın diye çoğu şeye susuyoruz, Ama böyle olunca da haksızlığa uğradığımızı düşünüp ben bu gibi durumlarda itiraz etmeye başladım, bu yüzden okulda şu an baya yalnız kaldım, resmen linç yiyorum.. sizde de benzer durumlar var mı? İdarecilerin veya güçlü grupların haksızlığı karşısında nasıl bi yol izliyorsunuz?