swetty_18 Merhaba kızlar 29+4 günlüğüz..dun akşamdan berı bebegımın hareketleri bayag sakın bı sabah daha hıssedemedım.Ama fetal doppler le dınledık kalp atışı var cok sukur.. Bu dönemde bebek hareketleri boyle olan var mı?
MerveAkbs swetty_18 2 gün önce aynı şeyi hissettim bende normalde aşırı hareketli ama 1 gün boyunca çok net hissedemedim. Önce dinlenme moduna geçtim çikolata yedim ve soluma döndüm herşey gayet yerindeydi. 😂😂
Embu swetty_18 benimkide yerinde hiç durmazdı dünden beri bi sakin hareket ediyo ama sürekli degil 1 2 saat hiç hareket etmiyo bişey mi oldu diye düşünürken tekme atıyo sonra yine hareket etmiyo korkunca anlayıp tekme atıyo ama benim çaylak yumurtam 🐣🐣
Seribannisqnci swetty_18 takip benimde 29+4 günlük çoğunlukla geceleri hareket etmeye başladı sabah çok az yapıyor bazen hiç yapmıyor karnınızı okşayın konuşmaya çalışın tepkisini hemen anlarsınız
swetty_18 MerveAkbs gun boyu çalıştığım için dınlenme moduna gecemıyorunm maalesef..ancak uzanınca oda ıs yerınde cok zor oluyor
A-arzu 26 haftaya girdik hala çok net hareketli degil evham bende çok yapıyorum bazen doktora gidecek oluyorum hareket ediyor her bebek hareketli olmuyo ne yaxikki 😣
swetty_18 A-arzu doktora ben xok hareketli bı bebek degıl ama yınede hissediyorum demıstım gecen hafta..her bebek cok hareketlı olmaz dedı.bırde benım bebegım plesantanın arkasında bıraz zor oluyor hıssetmek..karnımda çok büyümedi hepsi birleşince tedirgin oluyorum
A-arzu swetty_18 benimde karnımın duvari çok kalinmis bide suym az anca uzaninca kimikdadigini duyuyorum