ElifT816 Merhaba kızlar, doktorum sezeryan olmam gerektiğini söyledi. Boyum uzun allahtan ama kilom 110. Oturduğum zaman da göbek katlanıyor. Acaba bu şekilde sezeryan olan var mı? Dikişler zor mu iyileşti?
alcang ElifT816 belki oturmanız biraz daha acılı olur sizde bu süre daha yatar, dinlenirsiniz. Hareketlerinizi çok daha dikkat edersiniz. Bi sorun olacağını düşünmüyorum
Tugba61 ElifT816 merhaba bende 165 boyum 105 kilodayım şu an. 3 hafta içinde sezaryen olucam doktora sordum bu soruyu iyileşmem daha zor olur mu dedim yok dedi etkilemez dedi. Burada da karşılaştığım bir kaç kişi olmuştu sezaryen olan bu şekilde onlarda aynı şeyi söyledi. Bakalım 3 hafta sonra deneyimleyeceğiz ☺️
aksu5334 ElifT816 şöyleki dikiş yerini kuru tutman lazım. 94le doğum yaptım ben ister istemez dikiş yerikatlandı. Anlamadım terledi nemli kaldı dikişler enfeksiyon oldu sonrasında pansuman yaptım tamamen sarıp bantlamadım ama gazlı bezi açıp dikiş üstüne koydum katlanan yer terden ıslanmadı haliyle. Hemencecik de iyileşti
hulya-13 ElifT816 120. İle sezaryen oldum dikiş falan yok şimdi zaten yapıştırma gibi bişey yapıyolar. Akşamına ayaktayım dimdik dahada yatmadım yatamadım kimse yoktu bana bakacak bide mecbur ayaklandım.hiç sorun yaşamadım sizinde öyle olur inşallah
Bebekbekliyoruz hulya-13 bende 109 kiloyum 3 hafta sonra doğumum var spinal mi oldunuz genel mi acaba kilodan dolayı uyusamamaktan korkuyorum
ElifT816 Bebekbekliyoruz ben başka bir ameliyatımda spinal oldum canım. Kilo ile uyuşma arasında hiçbir fark yok. Tam anlamıyla felç oluyorsun. Örneğin ameliyattan 4 saat sonra ayağıma dokunuyor itip çekiyordu annem his geldi mi diye. Bildiğin felç gibi hiçbirşey hissetmiyorsun. Spinalden hiç korkup canını sıkma o yüzden.