Aysunozb tam şu anda kahvaltı da bal yiyordum başlığı görünce hemen girdim 😂😂ben en baştan beri sürekli yiyorum bişey olmadı.36+2 oldukşu an da. Bana da dediler ki yeme çocuk peltek olur falan ama ben araştırdım yediğimiz balı biz sindirdiğimiz için bebeklere sadece faydalı kısmı gidiyormuş sakıncası yokmu yani. uzmanlar bebek doğduktan sonra bal verilmemesini öneriyor bir yaşa kadar. Öyle biliyorum