kids0305 İlk aylarda kanamam oluyordu düşük tehlikem vardı. Bundan önceki hamileliğimde sağlıklı bir hamilelik olmadığı için kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Bu yüzden her doktora gittiğimde endişeli ve korku dolu geçiyordu benim için. İkincide de düşük tehlikelisi olduğu için endişeli gidiyordum odasına. Bana moral vermek yerine dedi ki ‘Böyle endişeli olursan düşer zaten bu bebek. ‘ O andan sonra bir daha asla odasına dahi adım atmadım. Hastane müdürüne şikayette bulundum. Nitekim kanama alanım kayboldu 3 hafta içinde ve bebeğim çok sağlıklı şu an. Suratsız, donuk, geçmişinde kötü tecrübesi olan bir gebeyle nasıl ilgileneceğini bilmeyen birisi.