Kberna canım aynen ben. 34 de ılk deda nstye gırdım duzenlı sancım cıktı doktor oyle soyleyınce yıkıldım sonra hemen vajınal baktı rahım ıncelmıs dedı ben sok cunku hıcbır sorununuz yoktu hemen progestan yazdı yatıcakın kalkmak yok dedı gunde 2 tane magnezyum 1 tane vajınal fıtıl olarak progestan alıyorım suan 36+4 olduk canım doktor 37 ye kdr beklesın donra gelebılır dedı. Ogrendıgımde yıkıldım cok agladım hemen dogcak sandım ama merak etme bısey olmuyor.