Merhaba size bi sorum olacak izmir de özel can hastanesinde doğum yaptım. Prenses epidural ağrısız doğum normal doğum yaptım yanı bana doktorum öyle dedi :)
Velhasıl doğum başladı rahim yavaş yavaş açılma oldu hemen olmadı ama ben çok ağrı çektim belden uyuşmalı olduğu halde neyse uzatmadan ben sorularımı size sorayım..
1 / Epidural prenses doğum ağrı olur mu?
2 / belden uyuşmalı ağrı olur mu
Yanı doğum sürecince çocuk olunca sıkıntı olmadı
Ama tüm belden aşağı ağrıyı acıyı hissettim