Kızlar merhaba ben 37+3 günlük hamileyim sabah kalktığımda göğsümde bi ıslaklık gördüm ve sıktığımda süt geldiğini gördüm hamileliğin son zamanlarında böyle oluyomu ilk gebeliğim o yüzden bilgisizim doğum habeercisimi acaba iki göğsümüde sıktığımda hafif bi süt çıktı tecrübeli anneler varsa yardımcı olursanız sevinirim