Makskala 27 haftalık hamileyim bikaçgündür göğüsümün altında ağrı olmaya başladı özellikle yatıp kalkarken çok zorluyor beni. Sağa sola dönerken filan. Ne bu gaz sancımı yoksa bebek hareketi zamanla canını acıtacak diyolardı onun ağrısımı.
SayeMom Makskala 29 haftalığım bende daha erken baslamıstı yatıp uzandımmı geçiyordu. Hala çekiyorum o ağrıyı nerelere nerelere gitmedim bunun yüxünden. Yapcak hiçbirşey yok organlar sıkışıyor kardiyolojiye gittim hiçbişi yok göğüs hastalıklarına gittim hiçbişi yok bebek buyuyor rahim baskı yapiyor bunu diyolar ama kesin bilen yok
herhangibirkullanici Makskala 25 haftalığım 2 haftadır kaburgamın acısına ölüyorum. Sanki bebeğim oraya giriyormuş gibi. Özellikle akşamları ağrım çok artıyor. Karnım zaten doğuracakmışım gibi şiş. İkinci gebeliğim ama oğlumla alakası yok bu kız çok sancılı oluyor daha şimdiden. Rabbim yardımcımız olsun.
Ozgebalc Makskala aynı durumdayım sola doğru özellikle hep o tarafa yatmaktan sol tarafım çürüdü bide ağrı oluyor göğüs altımda🤦♀️ Göğüsle göbeğin birleştiği yer zaten artık sürtünmekten acıyor çileli günler😬
Makskala SayeMom alla alla şimdi tuvalete gideyim gaz varsa rahatlarım belki die yüreyemedim ağrıdan sanki belime kadar vurdu ağrı.
SayeMom Makskala benim sabittir hep sol göğsümün hemen altı kaburgamın altı ağrır uzun süre oturunca falan cok yemek yiyince dahada artar
SayeMom Piraye2021 yemek yiyince mide doluyor ve yer sıkışıyo kalmıyo bu acı doğuma kadar devam edecekmis bi kere buraya yazmistim geçmeyenler olmus doktorumda geçmezse doğumda geçicek yapcak bisey yok demist
Piraye2021 SayeMom ben de doktora sordum gebelikte olabiliyor dedi ama bilemiyorum ki et acısı bildiğin sıkmışlar,ezmişler gibi 🤔