1Ezgiii Kızlar 3 gündür adet sancısı gibi ufak sancılarım oluyor ve geçmedi sürekli lavaboya çıkma isteği oluyor bagırsaklarımı mı üşüttüm yoksa sizce doğum belirtisi mi ?