Gurbetcicegi gebelikte normal diye biliyorum kan akışı fazla olduğu için kılcal damarlarda kanamaya sebep oluyor diyorlar ama genelde 20li haftalarda olduğunu duymuştum içiniz rahat olsun yine bir şey yoktur ama görünün bir doktora tansiyon ile alakalı da olabilir