Asdfgh Kızlar dun geceden beri baş agrısı yasıyorum sabah biraz mide bulantım oldu acıle gttı serum taktı gectı Allaha sukur uyumus um bıkac saat ama şimdi gene biraz agrıyor gbı hissettiriyor serum takıldığım ıcın bugun tekrar ilac ıcmem sıkıntı olur mu annem patates agrıyı alır dye patates sar dedı Baska bilgisi olan yardımcı olabilir mi
ozgeya Asdfgh Migren’in mi var? Ben migren hastasıyım,sık sık yaşıyorum bu durumu. Nane yağı ile alnına,şakaklarına masaj yapmanı tavsiye ederim,çok çok rahatlatıyor. Bir de nane yağı kadar olmasa da limon kolonyasıyla masaj da rahatlatıyor.
EsraDabakzkal Kaç hf gebesin ? 13-15 hf arası bende de şiddetli oldu. Ne yaptıysam geçmedi. Sonra kendiliğinden geçti.
Asdfgh ozgeya hıc bilindik Bı rahatsızlığım yok canm migren de bilmiyorum olup olmadıgı ı benm tansiyonum hep 9 10 dusuk oluyor ondan da olabilir dye dusundum
ozgeya Asdfgh düşük tansiyon da baş ağrısı yapıyor evet,özellikle enseden geliyor.benim de düzenli tansiyonum 9-6 ordan biliyorum 😔
Asdfgh ozgeya kac kez. Gttım doktora srf buyuzden hıc bilmiyorum cok dusuyor genelde de oyle hamilelikte artık yerlerdeyim ya sabah 10 a 5 Di doktor diyokı dusuk se tansiyonun normal😒 dusuk tansiyon sorun degılmış
ozgeya Asdfgh evet canım düşük tansiyon için hiçbir şey yapmıyorlar,yüksek tansiyon zararlıymış. Başka zaman bu kadar dirayetli olabilir miyiz bilmiyorum ama hamilelikte herşeye katlanıyoruz işte.
Asdfgh ozgeya aynen canm dun aksam basladı dayandım Bı ilac ıctım esim basımda zorla uyuttu benı gece nı uyandım ölüyorum sandım ya hıc mı gecmez daha da artmış en son gttım acıle ama smdı gene basladı gbı ınsallah artmaz da bende korkuyorum gunde ıkı doz serum ilac etkilenmesin cocuk diye sardım kafamı dayanıyorum napım
ozgeya Asdfgh benim doktorum baş ağrın tuttuğunda günde 3 taneye kadar parol içebilirsin dedi. O yüzden serum almadan haplarla idare etmeye çalışıyorum. Dediğim gibi nane yağı temin edebilirsin aktardan,çok rahatlatıyor.