34+1 oldum ama daha hiç bişi yıkamada hazırlamadm da çok rahat davranıyorum nedense bu konuda yani erken gelebilir de geçte gelebilir ayrıca önce evin dip Bucak temizliğini yapıp ondan sonra onları yapmayı düşünüyorum o yüzden de bekliyorum bide kokuları fln hep yeni kalsın temiz kalsın istiyorum bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum da öyle fikrim 🙄