Sumeyye1234 Dün 38+4 te sezeryanls doğum yaptım. Daha göremeden yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı varmış entübe ediliyor lütfen sizde dua edermisiniz 🥺
Mamzelle_57 Sumeyye1234 Allah şifalar versin inşallah hayırlısıyla kucağınıza alın inşaAllah bebenizi 🤲
Deletedmom62627 Allahım tez zamanda sağsalim kuvuşturur inşallah🙏🙏🙏🙏🙏 haftası küçük de değil neden öyle oldu acaba? Suyunuz bitti de oksijensiz mi kaldı?
Yagmurn Geçmiş olsun. Biran önce iyileşsin inşallah. Birşey sormak istiyorum planlı bir sezeryan mıydı yoksa doğum belirtileri başlayınca mı yapıldı.
Derinim2203 Sumeyye1234 canım bende 38+1de doğum yaptım benim bebeğide suyu atmamış şuan yoğun bakımda oksijen alıyor senin bebeğin nasıl
Sumeyye1234 Derinim2203 sanada cok geçmiş olsun canım🙏🏻 Entübe suanda desteksiz nefes alamıyor, senin kaç gün oldu
Derinim2203 Sumeyye1234 benimde desteksiz nefes alamıyor canım 5 cc süt vermişler bakacaklar duruma çok zor rabbim kimsenin ciğerini yakmasın
Toprak_hira59 Sumeyye1234 Allah’im acil sifalar versin tez zamanda saglikla kavustursun yavrunuzu size 🙏 dogumuma 10 gun kaldi bende cok korkuyorum kuvozden 😪