Bence ya çok yeni hamilesiniz ya da bende ilk gebeliğim de test yapmıştım evde aynı sizin ki gibi flash ile belli olan bir ikinci çizgiyi görmüştüm ve acile gittiğimde beta HCG çok düşük çıkmıştı ama acildeki doktor 10 gün sonra Kadın Doğumcuya gitmemi belki de çok yeni ve küçükse o yüzden de beta’nın düşük çıkma olasılığının olduğunu söylemişti. Ama ne yazık ki 10 gün sonra Kadın Doğumcuya gittiğim de talihsiz bir olayla karşılaşıp sevinememiştim bile çünkü bir embriyonun olmadığını ve yalancı gebelik yani kimyasal gebelik olduğunu öğrenmiştim. Ama şuan çok şükür o gebelikten 4 ay sonra tekrardan hamile kaldım ve şuan 14+5 günlük hamileyim kızıma ve çok şükür gayet sağlıklıyız.
Umarım siz de aynı durumu yaşamaz ve dediğim gibi çok yeni bir hamilelik olduğu için silik çıkmıştır. Çünkü rabbim kimseye yaşatmasın böyle bir durumu🙏