Devlet hastanesinde doğum yapacağım inşallah 37+5 oldum ama doktorum doğumla ilgili pek bilgi vermedi gebe okulu vardı gidemedim şuan bir sorun olmazsa normal doğum olacak inşallah nasıl devlet hastanesinde doğum yapanlar memnun mu odaları gördüm tek kişilik ve duşta var yeni şehir hastanesi güzel ama servise erkek almıyorlarmış kocam benimle kalamayacak o üzdü..