Kızlar 37 haftalık hamileyim bugun çatı muayenesi oldum ve doktorum pelvis kemiğimin aşağıda olduğunu ve normal doğum yapamayacağımı söyledi bebek iri dedi 1 hafta sonraya sezeryan günü verdi çok korkuyorum normal doğum istiyordum
Başka bir doktora da görünsem mi bilgi verseniz benim durumu yaşayan varmı aranızda