Kızlar 15 gün önce ikili tarama için gitmiştim farklı bi doktora 1 hafta sonrasında kendi doktoruma gittim sonuçları göstermeye ama kendi doktorum sonuçlara baktı ama ultrasonla bakmadı sık sık bakmak iyi değil artık ayda bir bakalım dedi ama gelin görün ki zaman geçmek bilmiyor çok merak ediyorum daha önce bi düşük yaşadığım için Allah korusun bu bebeğimi sürekli görmek istiyorum şimdi 15 gün oldu başka bi doktora gitsem mi yoksa bi 15 gün daha sabredip kendi doktoruma mı gitsem sizce 15 günde bir ultrasona girmek sakıncalı mı siz kaç hafta da bir giriyorsunuz? 14+0 gebelik bu arada