Ben 23+2’de yaptırdım. Doktorum özellikle 23. haftayı bekle dedi, bazı organları vs görmek için en ideal hafta dedi. Gerçekten çok detaylı bakıyorlar, 40-45 dk sürdü. Bizim miniğin bi tarafta 1 kaburgası eksik çıktı ama sıkıntılı bir durum değilmiş. Detaylı önemli çünkü bazen hemen doğum anında veya hemen sonrası müdahelede gerektiren durumları öğrenip ona göre aksiyon alınıyor. Benim 2011 doğumlu yiyenim
var o zamanlar detaylı önerilmedi ablama. Bir buçuk yaşında havale geçirdi, yoğun bakımda yattı, nurologlar vs ne doktorlara götürdüler, meğer 1 böbreği %30 çalışıyor ve idrar kanallarında sıkıntı varmış. Ameliyat oldu sonradan. Allah korudu çok daha kötü olabilirdi. Detaylı yapılsaydı böyle şeyler hemen bilinirdi.